Friday Random ten

Een goede meme is de ideale reden om toch nog eens iets te posten.

Via Michel

De eerste tien nummers die hier at random uit het muziekspel kwamen gerold:

  1.  Soft Cell – Tainted Love ( Where did our love go 12”)
  2.  Chemise – She can’t love you
  3.  Alliance Ethnic – Respect
  4.  Prince – Poplife
  5.  Denis Edwards feat Siedah Garret – Don’t look any further
  6.  Praise Cats Ft Andrea Love – Shine on me
  7.  EMF – Unbelievable
  8.  Adamski ft seal – Killer
  9.  Les Rita Mitsouko – Andy
  10.  The Source ft Candi Staton – You got the Love

Om eerlijk te zijn, zo at random is dit eigenlijk niet, want tsjah, het komt allemaal uit  mijn “Late-night-Foute-eighties-dance-en-andere-dingen” playlist…  en ja, ik heb talloze cd’s met dergelijke rommel op gekocht, meestal dan nog slechts voor 1 of maximum 2 liedjes die er op stonden die ik goed vond!  Maar liever dat nog, dan die colere I-tunes rommel op mijn PC te installeren, en Apple te sponsoren.

Bon, bovengaande soundtrack is dus ideaal voor late night test en debug-sessies , ter voorbereiding van een stevige stukje te gaan feesten in één van de fijnere Gentse Cafés. 

Tenmiste, als ik die colere SQL server snapshotting volledig in orde krijg!

 

 

Leave a Reply

