Appearantly Priorweb sucks …

Ik kende tot nu toe Priorweb niet echt, ze waren een van de vele kleine webhostertjes die zich op de markt willen laten opmerken door een betere service, maar als ik dit artikel over Priorweb sucks zo lees, dan kan je niet anders concluderen dan  Priorweb sucks . Of er nu iets van aan is of niets, hoe ongelooflijk stom is het niet om 2 Vlaamse “A-list” bloggers tegen je op te zetten, in een zaak waarin hen het zwijgen opleggen zelfs met een rechtzaak waarschijnlijk geen haalbare kaart zal blijken.  Hadden ze nu maar gezwegen, en zelf voor wat googlejuice gezorgd. Of doodgewoon wat beleefder gereageerd, Michel lijkt me toch bij tijd en stond een redelijke mens. Maar neen, nu hebben ze het vlaggen en zal het moeilijk zijn om het negatieve googlekarma nog om te buigen.

Ik draag dan ook met veel plezier bij tot het negatieve karma van voornoemde en laat het duidelijk zijn Priorweb sucks !

1 Comment »

  1. zazou Said:

    Alles ligt moenteel al 5 uur plat. Dus inclusief mailservers, enz… gewoon alles. Ik ben er 5 uur geleden op gekomen, wie weet is het al langer.

    “Ze doen hun best” zeggen ze “om het probleem op te lossen.”

    Vorige week zonden ze een mailing rond naar hun klanten (incl mij dus) om te zeggen dat ze een server zullen vervangen omdat deze niet goed functioneert, wel we zijn een week later en heel de boel functioneert niet meer. Van vooruitgang gesproken…

    Moest juist lukken dat ik naar een klant mijn portfolio (incl links naar websites gehost op priorweb) gestuurd heb, maar ik denk dat die klant nu wel een negatief beeld zal hebben over de werking.
    Voor priorweb niet direct een zorg, voor mij dus wel!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

